View Full Version : Nettilompakot..
BlackHole90
10-13-2008, 03:13 PM
Eli mitä maksuvälineitä käytätte rahansiirrossa pokerisaiteille ja takaisin..?
Itse käytän pääsääntöisesti moneybookersia, ollut monta vuotta käytössä ilmaan minkäänlaisia häiriöitä.
www.moneybookers.com
jarmokris
10-13-2008, 03:15 PM
pankkisiirtoa käytän.luotettavin!
Nakki
10-13-2008, 03:16 PM
netellerillä jumissä 50€ koska saitilla meneillään julmettu henkilö varmistus
operaatio.
ei kannata tallettaa ennenkuin on saanut varmistettua henkilöllisyytensä ko. saitille.
moneybookersia tulee käytettyä toimii melkein joka paikassa.
sam123uli
10-13-2008, 03:22 PM
itse käytän pääasiassa moneybookersia. Joskus tulee käytettyä Netelleriä kun moneybookers tökkinyt joskus:D, mutta onneks tätä tapahtuu TOSI harvoin..
mkaatteri
10-13-2008, 03:28 PM
moneyb ja netelleer mulla
Purppurahattu
10-13-2008, 03:29 PM
Netelleriä käyttänyt jo vuosia. Huono puoli siinä on että tuppaa olemaan aika kallista ja tuupannutkin hyvän määrän rahaa 2004 jälkeen netellerin kustannuksiin. Aina kun mahdollista, niin suosittelisin visa ja visa-electron, ja vaikkapa tilisiirtoa kotiutukseen.
eurynomee
10-13-2008, 03:30 PM
Aina tullut käytettyä ihan vaa Visaa, mutta lähiaikoina harkinnut vahvasti jotain nettilompakkoa..
Nettelleristä kuullut aika paljon negatiivistä, joten MB:n puolelle varmaan kallistun.
FishMale
10-13-2008, 03:34 PM
Luotolta, Moneybookersilta tai netelleriltä. kaikilla puolensa, hyvät ja huonot.
Visa electronilla talletus onnistuu nykyään melkein joka saitille. Sitte tietysti netteller ja moneybookers. Netistä tilatessa paypal
coregetsmoney
10-13-2008, 04:11 PM
Itse en käytä tuommoista soopaa,visalla ja nettipankilla pärjää hyvin :)
BlackHole90
10-13-2008, 04:16 PM
Niin ja nykyisin käytän usein näitä suoria verkkopankkitalletuksia. Euteller vai mikä se systeemi on. Tämä on käytössä ainakin nextpokerilla, nordicbetillä ja club4acesilla. Insta talletus ja kotiutuksetkin suhteellisen nopeita
SleepyFish
10-13-2008, 05:00 PM
Itsellä käytössä Neteller, Moneybookers ja Visa Electron.
Kannatta muuten sijoittaa muutama euro ja käydä jossain valokuvausliikkeessä skannauttamassa kopiot passista tai ajokortista ja käyttämästäsi luotto tai electron -kortista valmiiksi hyvälaatuisina kuvina (jos siis ei ole skanneria kotona).
Näin saat helposti hoidettua joillain saiteilla ja nettilompakoissa tarvittavan tunnistusrumban.
Kannattaa myös heti uudelle pelisaitille rekisteröityessä kysyä valmiiksi tarviiko jotain kuvia lähetellä, näin ei tule ongelmia vastaan sitä ekaa kotiutusta tehdessä.
tonzza
10-13-2008, 05:21 PM
moneybookers ja neteller, mutta nyt on kyrvähtänyt hermo tuohon netellerin toimintaan, koska nehän vaativat kaikilta nyt ne henkkarit uudelleen ja laskusta kuvat, jotta saa sen uuden pre paid kortin, kun meni vanhaksi tuo edellinen, nyt oon lähettänyt monta kerta ja ei vaan kelpaa, ovat niin tarkkoja näköjään noista documenteista, täytyy olla värilliset kopiot, joten eikun uudelleen vaan yrittämään.
salminen1987
10-13-2008, 05:57 PM
moneybookers on ollu pidemmän aikaa käytössä eikä löydy kyllä muuta huonoo sanottavaa kun asiakaspalvelun hitaus.. tosin soittamalla selviää yleensä nopeesti mut eihän ne puhelinlinjat nyt mitkään täydelliset oo..
Nakki
10-13-2008, 06:30 PM
moneybookers ja neteller, mutta nyt on kyrvähtänyt hermo tuohon netellerin toimintaan, koska nehän vaativat kaikilta nyt ne henkkarit uudelleen ja laskusta kuvat, jotta saa sen uuden pre paid kortin, kun meni vanhaksi tuo edellinen, nyt oon lähettänyt monta kerta ja ei vaan kelpaa, ovat niin tarkkoja näköjään noista documenteista, täytyy olla värilliset kopiot, joten eikun uudelleen vaan yrittämään.
sama homma selvää saa munki henkkareista tiedot näkee ja värilliset on mutta ku on vähän sumeiset niin ei auta vi##ttaa tollaset...
pyysin lähettämään takas pankkitilille rahat jos ei voi varmistaa tiliä noilla papruilla.
saas nähä miten käy...
Rahanpesusäädökset ovat tiukentuneet ja sen takia Neteller lienee nyt niin tarkkana.
Nautiluss
10-13-2008, 10:25 PM
Netelleria tuli käytettyä pitkään, mutta nykyään olen kokonaan siirtynyt moneybookersin käyttäjäksi. Päällimmäisenä syynä ovat valuutanvaihdosta ja kotiutuksista tulevat kulut. Moneybookerssin kiinteähintainen kotiutuksenhinta 1,8e on huomattava parempi kuin netellerin prosentteihin perustuva.
Tili löytyy myös paypallista, eikä visankaan käyttö aivan vierasta ole.
RiksRaks
10-14-2008, 10:38 AM
moneybookers on mulla ja hyvin toiminu:)
Pete Malmi
10-14-2008, 10:40 AM
Moneybookersia pitemmän aikaa käyttäneenä ovat pirulaiset tehneet minusta tyytyväisen asiakkaan. Alussa oli säätöä, kun piti varmistaa pankkitili ja osoite, mutta sen jälkeen kaikki toiminut nopeasti ja varmasti.
Suosittelen.
siuomiboe
10-14-2008, 10:48 AM
itse käytän cash a codea b2b saiteilla ku bookkerssia tai telleriä en viitsi hommata ku omasta mielestä vähän monimutkasta:D
kanajorma
10-14-2008, 12:12 PM
pankkisiirto...moneybookersin kans joskus yrittäny siirtää,mut eipä tullut siitä mitään..
premi
10-14-2008, 01:13 PM
Nykyään tulee käytettyä Visaa/Pankkisiirtoa. Ennen pelleilin netellerin kanssa mutta hermothan siinä vaan meni, kun piti varmistella kaikkee soittelemalla ja lähettelemällä henkilöllisyystodistuksia.
ninuzki
10-14-2008, 01:32 PM
Moneybookersia olen aina käyttänyt ja tulen käyttämään. Rahat siirtyy helposti ja mitään fee:tä ei ole moneybookersin osalta muuten kuin Nostaessa rahaa MB:stä tilille. Eli siirrot eri pokerisaiteille ovat moneybookersin osalta ilmaisia, jotkin pokerihuoneet ottavat pienen maksun.
paavoperse
10-14-2008, 06:19 PM
Itse käytin netelleriä, mutta nyt saa jo riittää. Olen postaillut sinne jo 4 kertaa kopion henkkareistani ja osoitteestani tämän aikaa kun olen asiakkaana ollut.
Lisäksi netelleriltä kotiuttaminen on IHAN PERSEESTÄ! Vievät 7.5€ käsittelykuluja ja siirtokin kestää tolkuttoman kauan. Parhaimmillaan mennyt 11pvä, että rahat olivat pankkitililläni.
Sais mennä konkurssiin koko paska.
thedisaster
10-14-2008, 06:22 PM
Visaa tulee käytettyä , yksinkertaisin ja nopein.
redeye1986
10-14-2008, 08:58 PM
Moneybookers ollu jo 2-3 vuotta käytössä... Hyvin toimii. Joskus tuli ylitettyä rajoja siellä ja rahaa jäi jumiin moneksi päiväksi... maileihin ne vastaa todella hitaasti ja niiltä kesti jotain 6 päivää käsitellä henkilöllisyystodistus :D Muuten on toiminu hyvin, mut jos siellä jotain ongelmia tulee niin niissä kyllä kestää sitte jonku aikaa
iLLnutz
10-15-2008, 12:30 PM
Neteller on oma suosikkini ja hyvin on siirrot toiminut ilman minkäänlaisia ongelmia, suht nopeestikkin.
maenpaa
10-15-2008, 12:33 PM
moneybookers tai visa
Heiluri
10-15-2008, 12:36 PM
Itse käytin netelleriä, mutta nyt saa jo riittää. Olen postaillut sinne jo 4 kertaa kopion henkkareistani ja osoitteestani tämän aikaa kun olen asiakkaana ollut.
Lisäksi netelleriltä kotiuttaminen on IHAN PERSEESTÄ! Vievät 7.5€ käsittelykuluja ja siirtokin kestää tolkuttoman kauan. Parhaimmillaan mennyt 11pvä, että rahat olivat pankkitililläni.
Sais mennä konkurssiin koko paska.
Ikinä ei ole yli kolmee päivää mennyt henkilökohtaisesti. Vähän piti vääntää henkkareiden kanssa, mutta valittaa tarpeeksi ahkerasti livechattiin ja lähettää supervisorille mailia niin tulee nopeutta asiaan.
maranpaja
10-15-2008, 02:37 PM
Neteller jolle oma kortti ja visa electron. Nailla kahdella parjaa loistavasti.
NelsonGumigameli
10-15-2008, 03:27 PM
Neteller on todella kätevä ja nopea. Ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä paikasta. löytyy myös automaatti kortti. SIllä hyvä ja kätevä siirrellä rahaa ympäri nettiä :)
thedonk
10-19-2008, 09:19 AM
Olen käyttänyt pelkästään moneybookersia. Olen ollut ihan tyytyväinen mutta nyt se vaati nostoa tehdessä jonkun verifcationin. Tuo koodi pitä saada kun tekee pienen noston mutta eihän sieltä mitään tullut. Lopulta piti soittaa asiakastukeen ja sen jälkeen downloadata tiliote moneybookersille. Nyt lupasivat että 2 päivän sisällä pitäisi taas toimia. Onko muilla ollut tätä ongelmaa....
miimii
10-19-2008, 10:51 AM
Moneybookers. Netellerin kanssa tuntuu jatkuvasti olevan jotain pientä ongelmaa. Ja tilisiirrot suomalaiselle pankkitilille näyttää tulevan Moneybookerssin kautta nopeammin perille asti.
Ainoa plussa Netellerissä on maksukortti jos haluaa veroja kierrellä :D
aparkkila
10-19-2008, 11:02 AM
Moneybookersia myös käytetty täällä jo pari vuotta ilman minkäänlaisia ongelmia, suosittelen.
lebbba
10-19-2008, 12:06 PM
Electronilla halpaa helppoa ja nopeeta.
luukku
10-19-2008, 12:15 PM
moneybookers käytössä. kätevästi nordea pankin kautta rahat liikkuu
AlliKurvid
10-19-2008, 04:41 PM
Netelleriä oon käyttäny, kätevän nopeat siirrot , kunhan
vain saa ensin pankkitililtä netellerriin siirrettyä.
Nyt vaan tuo netelleri takkuaa , kun vaativat jotain
saakelin id todistuksia, henkilötodistusta tai jotain..
vaativat ajokortista kuvan ja jostain laskusta kuvan,
oon nyt pari kertaa lähettäny niille kuvat jossa ajokortista
oon mustannu hetu:n loppuosan mutta ei perkele kelpaa !
Tulee aina uudestaan ilmotus että :
Your account requires immediate attention
Siksi olen nyt käyttänyt suoria talletuksia ja kotiutuksia tilille
kun tuo helvatan netelleri takkuaa , muuten se on toiminu kyllä.
Muppeteer
10-20-2008, 01:18 PM
Mooneybookers, Neteller. Joku oli jostain saanut ongittua mun salasanan bookersiin, vaihtanut salasanan ja postinumeron ettei saanut edes "forgot password"-menettelyllä uutta selville ja rupesi siirtelemään omia rahojaan sen kautta.. Kun sain jäädytettyä ja vaihettua salasanat ja sähköpostit, oli kaverilta jäänyt sinne vielä $170 pelirahaa meikäläiselle. :p Jos ois älynnyt reagoida heti, oisin ollut $5k rikkaampi...
donjuan
10-20-2008, 02:42 PM
Netelleriä
sikkeri
10-20-2008, 02:54 PM
ite käytin MB:ta ja sit netelleria. mut nykyään vaan pankkisiirtoa
Ferdie
10-20-2008, 03:35 PM
Ne on tosi käteviä, mutta en oo jaksanut käyttää niitä. Pankkisiirtokin on hyvä niin siihen on tyydytty tähän asti.
karst44
10-20-2008, 07:10 PM
Moneybooker on paras. Onko se pörsissä??
Johtaja13
10-20-2008, 07:16 PM
Mitään muuta en ole käyttänyt muutakuin moneybookkerssia ja tyytyväinen olen siihen, kun toimii lähes joka paikalla ;) Neteller on alkanut kyllä nyt kiinnostaa kun sillähän cardilla voi nykyään maksaa jo osassa kaupoista? :)
kendoyanari
10-20-2008, 09:26 PM
Itselläni on vain Moneybookers, mutta taitaa olla siirtyminen kohta Netelleriin juurikin tuon edellämainitun kortin takia. Kätevää kun voi vaikka ruokakaupassa maksaa suoraan sillä :)
Muppeteer
10-20-2008, 09:33 PM
Pakko sanoa, että ihmettelen tuota korttihuumaa... Iteltäkin sellainen löytyy, mutta kuitenkin kortille on pakko siirtää sitä rahaa jossa menee päivä ja tilisiirroissa mennyt se kaksi päivää, eli hyötyä on vain jos se todellakin on päivän päälle, ottaen huomioon, että sen käyttö on suhteettoman kallista.
Hannita88
10-21-2008, 01:26 PM
Moneybookers on mun mielestä paras visaki on ihan jees ja nopee.
r4e3zR1
10-21-2008, 01:50 PM
moneybookers on hyvä nopea ja luotettava.Sieltä pääsee erillaisiin freerolleihinkin kun tekee sen kautta talletuksen.ite olen tykännyt
Qwertyzo
10-21-2008, 02:14 PM
aluksi käytin nettipankkia. sitten aloin moneybookersia kun ne rahat tulee kanssa instana nettipankista ja pokeriinkin instana.
Villain
10-23-2008, 03:54 PM
Moneybookers, netukka, electron ja pankkitili joka pankissa. Toimii takuuvarmasti:D
BlackHole90
10-23-2008, 04:05 PM
moneybookers on hyvä nopea ja luotettava.Sieltä pääsee erillaisiin freerolleihinkin kun tekee sen kautta talletuksen.ite olen tykännyt
Näitähän on myös netellerillä.. Aika useilla eri nettilompakoilla on jotain erikoistarjouksia. Vasta sattu silmään et kun talletat paypalilla summan x, saat 20€ ilmaiseksi.
roxtone
10-28-2008, 04:54 PM
Moneybookersilla homma hoituu ihan hyvin. Netellerin kanssa ongelmia.
mesguere
10-30-2008, 03:39 PM
Depoja oon tehny visalla tai masterilla, kotiutuksia ei oo vielä tarvinnu tehdä:D
martsu
10-31-2008, 06:50 AM
Moneybookersia käytän eniten. Netelleriä käytän myös ja korttikin löytyy, pari kertaa tullut maksettua sillä ruokaostokset:)
EmoKid90
10-31-2008, 09:52 AM
Käytin ennen nettelleria mut nykyään käytän moneybookersia ku telleri aina jumissa tai jotain ongelmia joten siihe meni luotto ja moneybookers toiminu loistavasti ilman ongelmitta
Arvoisa69
11-01-2008, 12:31 AM
Moneybookkerssia täälläkin, tuntuu vain siltä helpoimmalta ja selkeimmältä vaihtoehdolta.
jontzzu
11-02-2008, 09:57 PM
visa ei ole toiminut, pitäisi varmaan käydä kyselemässä pankilta, että mikä on homman nimi. Pankkisiirtoa olen käyttänyt. Ei ole jaksanut nettilompakoita käyttää, kun on nämä kaikki henkilöllisyyden varmentamiset (netteller)
Minkälaista varmennusta moneybookkerssilla on?
thedreamer84
11-02-2008, 11:34 PM
Molemmat lompakot tällä hetkellä jäissä, koska vaativat skannattuja kopioita henkkareista ja laskuista. Netelleriä oon käyttänyt enemmän ja tähän asti kaikki on toiminut moitteettomasti. Nyt tosin siirryn moneybookersille, kunhan vaan jaksan raahautua skannerille..
asdSuora
11-06-2008, 02:32 PM
Se on toiminu todella hyvin omasta mielestä:)
ja nettipankkitunnuksilla siirto käy hyvin moneybookersiin ja ainakin yhteen pokerisaittiin+ cash a code jutut on kans minusta loistavia!:)
Krogilasi
11-07-2008, 10:43 AM
Moneybookersia käytän. Riippuen ihan sivustosta. Taitaa olla ainoastaan eräs muuan Paf joka hyväksyy Nordean Solo maksun ja on tilillä heti. Nordea ja Moneybookershan taas toimii sitten hyvin käsikädessä bankrollille siirtelyn kanssa.
Cashmachine
11-19-2008, 05:06 PM
Moneybookersia ja verkkopankkia riippuen saitista. Ei ole ollut ongelmia.
vahinkolapsi
11-26-2008, 04:05 PM
itse käytän moneybookersia sillä sen talletukset/kotiutukset hoituvat nopeasti ja varmasti.
GreenRose
12-11-2008, 11:04 AM
Mä käytin ennen Netelleriä, mutta sitten joku eurooppalainen hackas mun tilin ja käytti sitä rahasiirtoon, ties mihinkä käytti...onneks ei ollu rahaa siinä sillä hetkellä mutta vitutti aika kovaa et en kyl käytä enää. Ainoastaan mitä ne pysty antaa "hyvityksi" oli jotain prkln neteller points....juuu
kalamies
01-16-2009, 04:35 PM
Mb , neteller ja electroni
Onkimato
01-30-2009, 04:43 AM
pokerisivujen foorumille erittäin monta tapausta, jossa ihmisten moneybookers-accoja olisi käytetty hyväksi rahanpesussa ja tapauksia joissa ihmisten rahat ovat sieltä lähetetty jonkun muun MB-tilille. Ja ovat saaneet monta kuukautta lähetellä sähköposteja sinne saamatta vastauksia tai rahojansa takaisin. Itse päädyin siihen tulokseen että MB:n voin unohtaa aivan tyystin kokonaan.
Johtaja13
02-03-2009, 02:16 PM
Moneybookers ja electroni mun talletustavat :) Ja bookkerin kaa ei mtn ongelmaa oo ollu ku salasanat ei oo missää ylhäällä ja kone hyvin suojattu :)