View Full Version : Paholaisen Tilttiblogi
eurynomee
10-13-2008, 02:59 PM
Morjens.
Eli nyt olisi tarkoitus alkaa kirjoittelemaan vähän päiväkirjaa tänne.
Taustaa:
Olen pelaillut pokeria aktiivisesti noin vajaan vuoden ja kaikenlaista ylä- ja alamäkeä on menty.
Muutaman kympin depoja on tehty vähän sinnesun tänne ja aina on menty katki omaa tyhmyyttään. $100 depolla ei todellakaan pelata 1/2:sta tilteissä kun 0.10 pöydässä joku vetää ohi 3:lla outilla.
Tämän blogin tarkoitus olisi alkaa pelaamaan järkevästi suhteessa BR:ään, joka tulee olemaan $50 ilmainen noiqpokerilta, ja sillä koitetaan nousta "taivaisiin".
Livepelejä harrastan aina kun rinki saadaan pystyyn, ja kaikenkaikkiaan olen niistä paljon voitolla.
Tänne tulee vuodatuksia, ilon kiljahduksia sekä paljon ärräpäitä..
käyköön kortti kaikille hyvin :)
Heiluri
10-13-2008, 03:03 PM
Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta blogilta, tulen innolla seuraamaan.
Tulen seuraamaan tätä koska itse olen samassa tilanteessa. Noiqin ilmaista 50$ koitetaan saada. Siitä sitten alkaa grindaus yli suurella kassalla sentti sittareista!:D. Toivotan onnea peleihin ja saatanpa itsekkin aloittaa oman blogin.
eurynomee
10-13-2008, 03:09 PM
olen muilla sivustoilla seurannut kuinka porukka on noussut nodepo rahoilla isoihin pöytiin.
Eräs tuttava aloitti noin 2 vuotta sitten $30 ilmaisrahalla ja sitkeästi nakutteli 0.02 pöytiä ja päivävoitot saattoivat olla noin $0.60.
En ymmärtänyt tämän hehkutusta kuinka pelit kulkee, kun parilla tyhjällä pullolla sai paremman tuloksen aikaiseksi...
Nykyään kaveri pelaa NL200 ja senttiäkään ei ole deponnut millekkään saitille..
Tähän olisi päästävä :)
sam123uli
10-13-2008, 03:29 PM
mielenkiinnolla odotan että päivittelet blogiasi..
Hyvä kirjoitus asu ja loistava sisältö, joten mukavaa lukea tuollaista teksitiä
Suosittelen cardrunnersin videoita. Hyvää materiaalia alottelijoilla. Käsien postailu ja kommenttien vastaanottaminen auttavat omassa pelissä. Pidät pään kylmänä ja hyvällä kassanhallinalla kasvatat rauhassa kassaa niin hommat lähtee sujumaan. GL!
eurynomee
10-13-2008, 04:05 PM
Ajattelin ajan kuluksi pelailla NoIQ:n freerollin joka tuossa sattui alkamaan sopivasti..
ensimmäiset 10 jakoa pelattu, ja joka kierroksella 2-4 pelaajaa allin.
odotellaan että vähän rauhoittuu että pääsee pelaamaan :D
käsiä voin postailla kunhan pääsee edes flopin katsomaan
Edit: Kuinka noiq saitilta saa käsihistoriat pihalle?
Edit2: no turneesta sit pihalle JJ vs TT .. kaveri kiusas isolla stackilla ja ajattelin tulla kylkeen.. Riverillä mentiin
ohi että tukka heilui :(
eurynomee
10-13-2008, 06:37 PM
Kohta olisi tarkoitus pelata huvikseen pari PokerStarsin freerollia samalla kun leffaa kattelen.
* Nordic Bahamas Expedition $1.000 Freeroll
* Nordic Bahamas Challenge Satellite ( tästä olen jo voittanut final lipun, mutta rahasijoja hakemaan )
jos tulee jotain mielenkiintoisia käsiä, niin laitan ja odottelen kommentteja
Kuas1mo
10-14-2008, 11:31 AM
Moron!
Ajattelin antaa viä vähän motivaatiota teille, jotka alottaa nyt no depo-rahoilla massiivisen grindaamisen :). Kaveri aloitti -06 kans no depo-bonuksella ja reenaili niillä rahoilla 0.02 pöydistä+freerolleista alkaen noin puoli vuotta kesään asti. Hän olisi saanut työpaikan kesäksi Nokialta, mutta kieltäytyi siitä kun tienasi pokerilla enemmän eikä voinut tehdä molempia,koska ei olisi jaksanut enää työpäivän jälkeen keskittyä pokeriin. Hän osti kesän jälkeen asunnon Joensuun keskustasta ja sai juurikin maksettua 60k lainansa pois pokerilla. Tällä hetkellä pelaaminen on rauhoittunu opiskeluiden alettua, mutta kuukausitulot on silti 1k€ molemmin puolin. Luulisin että kohtuullisen mukavaa elämää saa viettää opiskelun ohessa :P.
Tuossa on itsellenikin tavoitetta, mutta ei aika riitä millään täyspäiväiseen pelaamiseen. Noiqlla pelailen aina kun ehdin,siellä on tähän mennessä paras vip-systeemi, hyvä softa ja rollissa tasaista nousua. Eikai muuta tarvita,paitsi aina isommat voitot? Ei muuta kun onnea kaikille peleihin!
larsluzak2
10-15-2008, 12:47 PM
:o Kaveri aloitti -06 Tällä hetkellä pelaaminen on rauhoittunu opiskeluiden alettua,!
06 pelit oli ihan eri tasoisia kuin nyt 08 kun foorumit ja kirjat levisi räjähdysmäisesti ja oppia jaetaan joka tuutissa.
miksi ihmeessä kaverisi ei mennyt Nokialle vaan aloitti opiskelut??:o
larsluzak2
10-15-2008, 12:49 PM
[QUOTE=Kuas1mo;7533]kuukausitulot on silti 1k€ molemmin puolin. Luulisin että kohtuullisen mukavaa elämää saa viettää opiskelun ohessa :P.QUOTE]
ei tuolla 1K kyllä mukavaa elämää vietä kuin mopoikäiset jotka ei maksa vuokraa ym.
tuon verran saa RB:a kohtuu pelaamisella jo NL200
Kuas1mo
10-19-2008, 09:15 PM
[QUOTE=Kuas1mo;7533]kuukausitulot on silti 1k€ molemmin puolin. Luulisin että kohtuullisen mukavaa elämää saa viettää opiskelun ohessa :P.QUOTE]
ei tuolla 1K kyllä mukavaa elämää vietä kuin mopoikäiset jotka ei maksa vuokraa ym.
tuon verran saa RB:a kohtuu pelaamisella jo NL200
Juu on nykyään khyl paaljon muuttunu suosio ja taso jne. Vertasin tota mukavaa elämää normaaliin opiskelijaelämään enkä norm. ylelliseen elämään,eikä tämä kaveri maksa vuokraa kun omistaa asunnon. Sori en tiedä nl200 rakebackin suuruudesta kun en itse pelaa sillä tasolla toistaiseksi. Ja varmaan tämä kaveri ei halunnut mennä nokialle töihin sillä koulutuksella mikä hänellä oli vaan haluaa isompiin virkoihin. Varmasti kunnianhimo on osa päätöstä. Sori epäkohdista...