View Full Version : Telesina PL
Fr4ction
01-21-2009, 10:50 AM
Onks joku pelannu telesinaa? Se on hyvä peli jos pitää actionista.
Itse olen monta kertaa ottanut 5e pöytään ja lähtenyt 50e:llä :)
Pöydät ovat täynnä Italialaisia fisuja, joten helppoa rahaa on tiedossa
jos peliä vähänkin osaa. Kertokaa mielipiteitänne telesinasta :)
onhan tuota telesinaa tullut hiukan pelattua, on ihan ok peli ja voittoa juuri tuo 5->50e on ihan hieno nousu:p
RiksRaks
01-22-2009, 10:46 AM
en oo pelannu mut kerran kävin yhtä pöytää kattelemas ja näytti niin pahalta räiskimiseltä et en taida kokeillakkaan.
kyllä sitä kannattaa kokeilla.. voit ensin katsella pelejä ja vaikka fun money pelata jotta opit ja sitten laitat vaikka 5snt pöytään 5e ja nouset siitä..
Actioniahan tuossa pelissä on tosiaan.. Itse en myöskään aluksi oikeen tykänny, mutta nyt pidän oikein paljon kyseisestä pelistä :D
siuomiboe
01-29-2009, 01:17 PM
tää on hauska peli ainaki italialaisia vastaan pelata:D
jarttu84
02-10-2009, 04:12 PM
ite en telesinaa pelaa oikeastaan ollenkaan. Joskus tulee jonkun pienimmän anten pelejä kokeiltua.. Vihaan sitä viimeistä korttia joka monesti pilaa oman käteni. Toki se on joskus pelastanutkin mutta huonot kädet vaan muistetaan.. :D voipi olla hyvä peli jos pidempään sitä pelailee mutta näin maallikon silmin en suosittele aloittelijalle.. :D
lDDQD
02-12-2009, 11:41 AM
Telesinassa jätkät vetää jatkuvaa syöttöä ohi, niin ei hermot kestä. Varsinkin se kuudes kortti on kaikesta pelottavin. Oon mä monesti, kun ollaan kakkonen otettu pöytää ja pelattu varmasti, niin tunnin session jälkeen oltiin jo 60€ voitolla, mutta voin kertoa, että tuuria oli matkassa ja paljon.
DirtyJ
02-20-2009, 01:15 PM
hävisin tänää n.40e potin täkärillä värille ku korotin vaikka näin värin toisella kun en tietenkään tienny että väri on parempi kuin täkäri:D
qpylly
02-24-2009, 05:50 AM
aivan sairasta porukkaa, nii kauheita fisuja, että huhhuh...
jos tiukkaa jaksaa pelata, nii pelaa 100% varmuudella voitollista peliä pitemmän päälle.:D
ohivedot ottaa päähän.:mad:
justkusin koko rollin 2 outtiselle.
parhaillaa nousut 10€ depolla vajaa 600€ illassa.
qpylly
02-24-2009, 06:39 AM
Telesinassa jätkät vetää jatkuvaa syöttöä ohi, niin ei hermot kestä. Varsinkin se kuudes kortti on kaikesta pelottavin. Oon mä monesti, kun ollaan kakkonen otettu pöytää ja pelattu varmasti, niin tunnin session jälkeen oltiin jo 60€ voitolla, mutta voin kertoa, että tuuria oli matkassa ja paljon.
pelaat voitollisempaa peliä, jos uskallat puskea maksimia, etkä half pottia, kun katoin ku samassa pöydässä pelattiin, muuten pelasit ku vanaha tekijä;)
qwerty99s
03-08-2009, 02:34 PM
Riippuu vähän.. Ei aina kannata potittaa, tietenkin jos on varma et vastustaja maksaa potituksen niin sit..
roidrage
03-16-2009, 05:01 PM
tota telesinaa en oio vielä oikeen kerennyt kokeilemaan, pääasiassa keskittynyt omahaan ja texuun, mutta vaihtelu virkistää!