PDA

View Full Version : DON sng

PesoZ
01-07-2009, 08:42 AM
Itse olen näitä tupla tai kuitti sittareita pelaillut. Näissä tahtoo olla vaan yksi ongelma. Erittäinhyvän ja hyvän ero on kovin pieni,koska 5 parasta saa saman voittosumman. Näinpä ollen,taktiikkaa näihin peleihin on syytä hioa mietintämyssyn kanssa.
Kysynkin nyt:
Onko kellään hyviä taktiikoita,mietteitä tai muuta jaettavaksi?

Rooperto77
01-16-2009, 09:44 AM
älä muuta ainakaan peliä tiukemmaksi mitä normi sittareissa pelaat. moni sitä tekee ja se ei tee hyvää pelille. jatkat normaalisti. koita kuitenkin välttää coinflippejä. tuplauksen jos saat alussa niin olet lähes varmasti rahoilla !

TS
01-17-2009, 10:15 PM
Tästäkin aiheesta on jo ketju alempana. Kannattaa lukea aiemmat aiheet, ennenkuin aloittaa uuden! ;)

xHakkisx
01-18-2009, 02:08 PM
Tähänkin ketjuun kyllä voisi kertoa, että pelaa alussa löysempää ja koita saada marginaalisillakin käsillä halvalla hyviä potteja.. Lopussa sitten kannattaa tiukentaa peliä huomattavasti ja jopa kippailla isoja pareja, jos on jo oikeastaan varma rahoille pääsy. Ei nimittäin kannata riskeerata mitään, kun kaikille kerta on sama palkintosumma luvassa.

Petsu
01-19-2009, 10:55 AM
Ei sovi minulle. Kauheaa kyyläämistä. No,minä olenkin shortti/Hu miehiä ! :)

keijokeijo
02-05-2009, 03:15 PM
Turhaa. ei näistä kunnon profittia saa mut ehkä suhteellisen varmasti pientä voittoa. ei kiinnosta