View Full Version : Donkki's grindaments
Donkki
09-24-2008, 02:53 PM
Terve kaikille. Nyt on grindattu jonkinaikaa breakeven tai vähän tappiolla oikeastaan ensimmäistä kertaa "uralla". Eli pokeria on tullut pelattua reilu 2 vuotta ja kotiutuksia tehty tasaisesti 4 numeroisia summia kuukaudessa. Olen pelannut NL holdemia tasoilla 100 - 1000 short ja heads up, nyt on aika hieman laskea tasoja sinne nl50-400 ja aloittaa grindaaminen puhtaalta pöydältä. Pelityyli on suht lagi varsinkin headsupissa. Isoja kippejä en osaa tehdä. Jospa tämän päiväkirjan (ja NoiQPokerin pokerikoulun :cool:) myötä lähtisi peli jälleen rullaamaan. :rolleyes:
Asetan tiettyjä tavotteita itselleni loppuvuodelle:
- kääntää breakeven peli jälleen voitolliseksi
- välttää tilttaamista ja typeriä kooleja
- pysyä poissa liian isoista pöydistä
Pelikassaa on netissä nyt muutama kilo joilla lähetään liikenteeseen. Mitään tarkkoja lukuja en ole ajatellut sessioistani tänne postailla, mutta jotain suuntaa antavaa infoa ja ehkä grapheja kuitenkin. Toivottavasti saan tulevaisuudessa kommenttia käsihistorioihin.
Donkki
09-29-2008, 08:17 AM
Noniin saatiinhan siinä viikonloppuna muutama sessiokin pelattua vaikka krapula painoi päälle rankan perjantain jälkeen.
Hyvin lähti käyntiin krapulasta riippumatta ja saatiin heti uppia muutama buyinn.
Täytyy laittaa vielä todisteeksi pari käsihistoriaa:
Käsi1: Vihu oli mennyt "reissu"-modiin, eli kun se alkoi reissata niin se painoi aina sitten loppuun asti. Odottelin nutseja ja koppasin all init.
http://www.pokerihanska.com/?h=426751808
Käsi2: Vihu oli semi lämmöissä kun olin painanut sitä pakkaan aikaisemmin mm. QQlla AAx boardiin. Vihu oli siinäkin kädessä vain koolinut pf ja minreissannut flopilla joten en antanut kovin paljon arvoa minreissulle. Vihulla oli todennäköisesti vain ylikortit joilla yritti osuisko turni, ei osunut niin löyty kippi sentään. Värin vedon uskon vihun puskevan aina flopilla kun rahaa on jo niin paljon sisässä.
http://www.pokerihanska.com/?h=496120590
Näistä on hyvä jatkaa seuraavaan viikkoon. Onnea peleihin kaikille.
Donkki
10-08-2008, 12:12 PM
Viikko takana pelejä sitten edellisen päivityksen. Sujunut aika svingaavissa merkeissä.
Olen painanut pääasiassa nl100 ja shottaillut nl200€ pöytiin. Swingit ylös alas ovat olleet session sisällä ~6bin alas -> 6bin ylös -> 5bin alas -> 4bin ylös tyylisiä. Viikko jäi lopulta break even, mutta käsiä kertyi suhteellisen paljon ja sen mukana sitten mukava bonus odottelee kuun vaihteessa.
Ajattelin myös ottaa tavoitteeksi TVn grindaamisen VIP-pisteillä jouluksi. Saa nähdä kuinka peli-into riittää ja rolli kehittyy (kestää?).
RiksRaks
10-13-2008, 01:20 PM
millä saitilla pelailet?
montondeity
10-13-2008, 01:20 PM
gl grindaamiseen
tublajuusto
10-13-2008, 01:29 PM
Krapula ei välttämättä ole hidaste, jos normaalisti pelaa liian tiukkaa, krapulasta saa aggrea peliin "darraosto"-tyyppisesti.
BluffiLaze
10-13-2008, 01:34 PM
Onnee peleihin.
BlackHole90
10-13-2008, 02:05 PM
Itse pelaan sit&go turnauspelejä mieluiten turbona.
Isoja turnauksia olen myös pelannut paljon. Oma viehätyksensä on isot rahat joita isoissa turnauksissa liikkuu.
Turha kommentti mut mitä helkkaria se kaveri täällä toisen blogissa sekoilee =D
siuomiboe
10-13-2008, 02:07 PM
gl peleihin:cool:
Jimbero
10-13-2008, 02:46 PM
Ihan hyvin sulla menee, mutta kannattaako pelaa noin korkeita pelejä? Onnee peleihin
jamohh88
10-14-2008, 04:55 PM
kannattaa kannattaa. Joku 5 biniä on aivan hyvä jo tason nostamiseen
boxer_
10-16-2008, 02:37 PM
postailes nytten vähän miten menee... mielenkiinnolla oottelen.
Donkki
10-23-2008, 09:29 AM
Viimeviikolla pelit alkoi nihkeästi ja päättyi vielä nihkeämmin viikonloppuna syntyneeseen noin kilon kuoppaan. Ei vaan mikään osunu ja aina tultiin kylkeen ja coinflipit hävittiin jne. Perus downswingiä josta stiimasin ja painoin muutaman buyinin paisteille.
Tällä viikolla ollankin sitten grindattu niitä takasin ja eilen oli kiva sessio yhtä venäläispaistia vastaan. Paisti vei multa ensin joku yli 3 biniä nl100 headsupissa mutta lopulta se bluffas kaiken pois ja jäin lopulta sessiosta ylös. Kuoppa on nyt täynnä ja tästä on hyvä jatkaa.
Näyttää tulleen aika hyvin trafiikkia tänne senjälkeen kun viimeks postasin :eek::cool:
Donkki
11-13-2008, 08:54 AM
Viime kuu päättyi lopulta pelillisesti break even. Jostain turnauksesta hillotin hieman voittoja ja sitte reikbäkki hieman pelastaa, suhteellisen huono fiilis jäi kuitenkin itselle. Tilttaamiseen on mennyt luvattoman paljon rahaa viimeaikoina. Useasti olen voittanut ensin ~5-8 buyiniä nopeasti ja sitten seuraavassa sessiossa saanut pari biittiä alkuun ja lämmöissä puskenu kaikki edellisen session voitot pois. Pahimmassa tapauksessa hieman lisääkin.
Tämä kuu sen sijaan on alkanut hieman paremmin, pelailin ykspäivä headsuppia paistia vastaan ja sain vietyä jotain ~4buyiniä nl100 tasolla. Paisti otti tästä lämmöt ja siirtyi ylöspäin nl400 pöytään. Päätin lähteä perässä ottamaan shottia kun vihun pelistä oli hyvä tuntuma. Jauhettiin jonkin aikaa ja olin hieman ylhäällä kunnes floppasin kärkiparin ja gutarin, turnilta sain open endedin mikä ei täyttynyt riverillä ja vihu voitti isommalla kickerillä. Tämän jälkeen oltiin hieman diippinä, kunnes turnaan 3-betatussa potissa värisuoran vihun kärkiparia vastaan ja voitan yli 900€ potin :cool: Voin laittaa graphia viime kuun peleistä ja käsihistorian tosta isommasta potista jossain vaiheessa :)
FishRoll
11-15-2008, 09:19 AM
gl peleihin